VÝPRODEJ nebo DOPRAVA ZDARMA na celou obuv !

Vrácení / výměna zboží

 

Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů

V případě, že si přejete odstoupit do 14 dnů od kupní smlouvy nebo provést výměnu, vytiskněte si prosím tento formulář a zašlete společně se zbožím :

 

 

Reklamace

V případě, že si přejete reklamovat vadný výrobek, vytiskněte si prosím tento formulář a zašlete společně se zbožím :

 

Kam zaslat zpět zboží ? 

Na adresu : Malody.cz, Výškovická 83, Ostrava Zábřeh, 700 30

Výdejní místo Zásilkovny : Malody.cz, Výškovická 116, Ostrava Zábřeh, 700 30 ( salon Raffaela )

 

 

Jak můžu zboží vyměnit ? 

Vytvořte si na eshopu novou objednávku, do poznámky uveďte : VÝMĚNA ZA ZBOŽÍ KTERÉ NÁM ZASÍLÁTE . 

Případný doplatek uhraďte pod VS nové objednávky, připadný přeplatek Vám vrátíme zpět na účet. 

  • Původní objednávku kterou chcete vyměnit zašlete s formulářem pro vrácení zboží na naši adresu.
  • Do formuláře uveďte podrobnosti o výměně zboží spolu s číslem nové objednávky. 
  • Vaše nová objednávka se bude odesílat obratem jakmile k nám dorazí Vaše původní objednávka kterou chcete vyměnit.

 


 

Při vrácení zboží prosím dodržujte následující body : 

  •  Zboží lze vyměnit nebo vrátit ve 14 denní lhůtě od obdržení zásilky. Prosíme vytisknout formulář od odstoupení od smlouvy a vyplněný zaslat spolu se zbožím a fakturou.

  • 14 denní lhůta běží druhý den ode dne převzetí zboží zákazníkem. Je možné odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dní nikoli pracovních! 

  • Doporučujeme nás předem informovat o vrácení, výměně či reklamaci.

  •  Veškeré náklady za dopravu si zákazník hradí sám.

  • Pokud si přejete zboží rovnou vyměnit za jiné, vytvořte prosím na našem e-shopu novou objednávku a do poznámky připište, že se jedná o výměnu za zboží které nám zasíláte. Případný doplatek uhraďte pod VS nové objednávky a případný přeplatek vrátíme na Váš účet.

  •  U výměny si náklady za dopravu hradí kupující.

  •  Zboží musí být nepoškozené (bez známek nošení), vč.visačky v původním stavu,  byla-li snížena hodnota zboží, jsme oprávněni naúčtovat vám poplatky spojené s uvedením zboží do originálního stavu. O tyto poplatky bude ponížena částka, kterou vám vyplatíme. Niťky nejsou důvod pro reklamaci.

  •  Zboží musí být zasláno zpět na naši adresu bez dobírky. Pokud bude zasláno jinak, nebudeme takovou zásilku přebírat.
  •  Pokud byl spolu s objednávkou poskytnut i dárek, také se vrací spolu se zbožím. Neplatí u výměny!
  •  Na vrácení částky zpět k Vám máme 14 dnů od doručení zboží na naši adresu.